czwartek, 10 maja 2012


4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Szanowna Pani, dziękuję.
      Życzę udanej podróży kulinarnej w przeszłość.
      Pozdrawiam serdecznie.
      Grażyna Zaremba-Szuba

      Usuń
  2. Doczekałam się nareszcie, wczoraj pod choinką znalazłam od dawna upragniony egzemplarz. Przeczytałam wstęp i ... pozazdrościłam! Pozazdrościłam tych poszukiwań, tego testowania każdego przepisu, tego dochodzenia do dzisiejszych warunków : produktów, proporcji, smaków...
    Oczywiście będę sama gotować i próbować co mi wyjdzie z podanych przepisów. Ale to nie to samo - przyjść na gotowe :)
    Dziękuję za już i przymawiam się o następne, wszak kuchnia pomorska ma znacznie więcej do zaoferowania, czyż nie?
    Z przyjemnością wzięłabym udział w takiej zabawie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanowna Pani!
      Bardzo dziękuję za miłe słowa.
      Mam nadzieję, że książka będzie dobrze służyła Pani w podróżach kulinarnych do przeszłości i że znajdzie w niej Pani inspirację dla tworzenia własnych,niepowtarzalnych dań, czego serdecznie życzę.
      Pozdrawiam.
      Grażyna Zaremba-Szuba
      www.dworektradycja.pl

      Usuń